09.00

Godmorgon.
Eller 'god'-morgon vet jag inte om det är eller inte än. Har inte hunnit känna efter..
Har hundra saker jag måste få gjort idag.. Funderar på att hoppa över skolan, har inte vart där på hela veckan. I och för sig var jag ledig måndagen och onsdagen. Får suga på den karamellen....

Btw så hade jag en bra matdag igår. Dock blev det lite 'kvällsmiddag'.. 
1 dl havregrynsgröt lagade jag till mig, med lite vaniljsocker i. Dock cyklade jag bort dom kalorierna på cykeln vi har här hemma. Så ingen jätteångest än så länge. Men när jag sätter på mig jeansen och toppen kommer dock ångesten flöda. (Sitter i mjukisar och har gjort det i några dagar nu)..
Vill beställa effe.. Men det är just nu slut på stället jag ska beställa på. Att det alltid ska vara så krångligt hela tiden jag blir galen! Vill ha dom nu nu nu nu. Någon där ute som vet en bra sida med seriöst effe? Skulle kunna döda  för att få tag på det. Bokstavligt. Haha! Sorglig känner jag mig, känner mig som pundarn med stort P. Äter just nu andra tabletter som jag beställt från proteinbutiken man ska ta ett piller en halvtimma innan måltid. Och jag måste erkänna att jag inte vart så strikt än, (har haft burken sen i somras) Men den är snart slut, så ska öppna en annan (man fick beställa 2 till ett bra pris så jag slog till) och äta dom regelbundet. Uppdaterar vad det är för några plus effekt snart.
Ttyl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0