Fredag

Igår var en bra dag. Gymmade nästan 2 timmar, och åt endast havregrynsgröt, och några pepparkakor. Pepparkakorna ger lite ångest, men ska bli striktare.
Idag sjukanmälde jag mig från skolan, å n g e s t ... Jullov nästa vecka, and it makes me happy. Kunna träna hur mycket som helst. Ska dela med mig av mitt tränings-schema såfort jag gjort det! Vägde mig idag med, på två veckor har jag gått ner från 61,4-58,1.
Rätt nöjd men fortfarande fet.. Mitt mål till julafton (nästa lördag) är 56 kg, så måste ligga i nästa vecka.

En till grej som är ångest är att jag ska hem till en kille ikväll. Han är fin och gó. Men känner han knappt, så ska bli spännande samtidigt lite skrämmande.. Får tänka positivt, att vara hemma hos honom blir kalori-intaget myyycket mindre än en utgång..
STAY TUNED, XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0