Iphone appen..

Igår när jag skulle skriva ett inlägg på blogg.se genom appen så gick det inte. Kunde bara skriva en överskrift konstigt nog.. Någon som vet om den brukar vara krånglig?!

Igår var det en bra dag dessutom. Åt en smörgås vid frukost, och en smörgås med kokt äggvita på kvällen. Med tanke på mitt matintag (va grinig) ville jag döda varenda långsam jävel som släpade sina fötter i backen igår framför mig i stan när jag sprang runt för att julhandla.. Finns inget värre än långsamma människor om ni frågar mig!!

Idag har jag än sålänge ätit en knäckemacka utan smör (30kcl) och en hårdkokt äggvita.
Druckit några koppar te med. Middagsfunderingarna susar runt i huvudet, kycklingbröst och gurka, eller havregrynsgröt? Eller ingenting alls.. Får se hur jag avslutar middagen ångestfri. Antar ingen middag alls.
image description

Kommentarer
Postat av: Little J

Om jag får veta vart du bor så kan du få lösen :) Alt din facebook, så jag kan se att vi inte känner varandra ^^

2011-12-07 @ 16:32:22
URL: http://minimalistic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv; Har inte ätit på 2 dagar, känner mig lite stolt! :D<3

2011-12-07 @ 21:04:49
URL: http://skinnyness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0