Beauty to bone

Är besatt av smalhet, smala lår, midjor, rumpor, handleder, revben, nyckelben.
Smala kroppar. Skinny bitches are happier then the chubby girl next door right?
Får panik. Måste nu fråga er om ni vet något/några superpiller man kan rasa av?
Funderar fan på att punga ut 2500 spänn för efedrin, men hade ju inte gjort nåt
om det var lite billigare..
Men hellre smal och fattig än rik och fet som man brukar säga!?
Men kom gärna med tips, så kommer jag komma med rescensioner så småningom.

Kommentarer
Postat av: hanna

vart kan man köpa dessa piller?

2011-09-13 @ 01:45:31
Postat av: Little J

Oj, det var inte billigt ! :P

Har du provat Lipro någon gång? Det funkar toppen för mig, och kostar mindre :)

2011-09-13 @ 23:11:42
URL: http://minimalistic.blogg.se/
Postat av: marilyn

jag tar BURN, det är inget man direkt rasar av, men jag känner mkt mkt mindre hungerskänslor när jag tar dem. Och vid träning svettas jag kopiöst och behöver sällan äta efteråt. Finns att köpa rätt billigt på typ svensktkostillskott.se eller liknande.

Kram

2011-09-18 @ 20:39:35
URL: http://watermarilyn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0