Gokväll!

Blev jätteglad nu när jag kikade in igen att redan många har besökt mig, det gör mig mer pepp faktiskt. Tack för era kommentarer tjejer, känns alltid bra med lite pushande och uppmuntrande! Frukost: te Lunch: äpple Middag: tacoköttfärs cirka 4 msk, taco-chips och gurka Övrigt: chokladkaka + lite lakritskarameller..... Mår dåligt, har inte tränat heller. Måste göra det efter idol. sPringer verkligen i benen! Ser ni på idol nu? Är rätt besviken pådendär bard, stör mig som tusan. Så jävla tyken, som om han är något.. Stör mig på såna kritiserare som inte kan säga nåt positivt alls. Det får mig på dåligt humör.. Blir en redig springtur sen. Brukar powerwalka/springa i cirka en timma. Känns helt okej till en början..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0