-0,7 kg sen igår. Tyckte det egentligen bo...

img_5232 (MMS)

-0,7 kg sen igår. Tyckte det egentligen borde vara mer då jag inte åt något mer än jag gjorde när jag tappade 1,5 kg på en dag.. Kan ligga något i det att jag inte vägde mig så tidigt på morgonen då som jag gjorde idag. Klockan är nu 08.49. Skönt att jag har påsklov, kan göra vad jag vill, och dessutom är ensam hemma (hos min pappa.) mamma och pappa är skilda. Nu blir det att fixa i ordning sig för en powerwalk. Väger mig nog i eftermiddag igen. Uppdaterar om siffrorna är mindre!  Bloggar från mobilen dessutom om ni undrar, texten blir skum då. Men vi hörs sen. Puss på er fina! We can do this!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0