16.25

Hej igen er fina.
Jag har nu hunnit gå en powerwalk, och städat. Ska ut på en powerwlk sen igen, men när det börjat mörkna lite.. Är det bara jag som är smått folk-skygg? Eller är ni också det? Känner mig sjukt ful och äcklig...

Dagens +
Jag har än så länge inte ätit något idag. Ska som sagt äta när magen värker som mest..
Jag fick hem bantningspiller på posten jag beställt.
Jag känner mig stark, och peppad.
Jag har gjort en lista på vad jag BARA får äta nu fram tills studenten/sommaren.
Jag har pluggat in en kaloritabell på vad jag vanligtvis brukar äta,
så jag vet vad all skit jag vanligtvis brukade stoppa i mig innehåller för hemska siffror.
Jag klickade hem ett par snygga ray ban solglasögon som jag kommer behålla om jag
gått ner 4 kg tills söndag.

Dagens -
Killar, åh vad jag hatar er killar ibland.
Otillräcklighet.
Känslan av fettet som min kropp dryper av.
Mitt självförtroende.
Min självbild och spegelbild.
Mitt ex.
Mina lår.
Min mage.
Min garderob (GE MIIIG NYYYTTTT)
Vädret, ge mig sol.
Jag känner mig ensam och oförstådd.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0