17.21 första måltiden.

Åt precis mitt första mål för idag.
Klockan är 17.21 nu.
Tog bild på min mat, men är strul med mobilen och data anstlutningen så kan inte lägga upp den.

Åt iallafall en halv tomat skivad i skivor, med två skivor rödlök som jag hackade sönder.
Blandade det med svartpeppar och aromat.
Till det tog jag en matsked keso, (fetthalt 1,5%)

Riktigt gott, men ändå mättande. Bra tips till er!!

Träning:
Morgon: Powerwalk 1h 16 min
Lunch: Styrka 30 min mage
Kväll: powerwlk 2h

Så en till powerwalk senare, sen är jag 'nöjd' med dagen.
Ska driga 1 liter vatten till, har redan druckit en liter än så länge.


Kommentarer
Postat av: Little J

Åh, det lät väldigt gott!! ^^



Mm.. Kan tänka mig det! Ja, nu jävlar!! Måste plocka ihop mig själv och ta tag i det här nu! Annars är sommaren här och jag är fortfarande fet :( <3<3

2012-04-10 @ 21:17:43
URL: http://minimalistic.blogg.se/
Postat av: J

Jag lovar och svär att dina ben är mycket mindre än mina vännen! Jag väger säkert 15 kilo mer än dig så det är orimligt att du skulle vara större än mig någonstans.



Keep going <3

2012-04-11 @ 08:32:18
URL: http://tjocktjocktjock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0