20.37

Klockan är 20.37 just nu.
Jag har inte ätit någonting idag än så länge :)

Känner mig duktig! Har fastat idag, och det var mer än behövande kan jag säga.
Har gjort ett schema nu iallafall, för både kost och träning.

Min onsdag på det schemat har sett ut såhär:

Träning:
Morgon - powerwalk 1 h
Eftermiddag - gym minst 2 h
Kväll - cykla på tränings cykeln hemma -500 kcl

Mat:
Frukost - 1 kopp te + piller
Middag - 1 - 2 koppar te
Övrigt - 2 liter vatten

Känner mig duktig!! Ska duscha nu,
sen spegla mig, osv osv.. Upp tidigt imorn och köra
ett morgonpass på gymmet tänkte jag, eller alternativ en powerwalk.
Får se vad jag känner för.

Hur går det för er?
STAY STRONG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0