56,7 och ä c k l i g

Hur kan det vara möjligt?
Vägde 56,2 i torsdags. Hetsade lite smått i fredags,
men fastade igår.. I dont get it? Borde jag inte väga
åtminstonde 56,2 igen? Fan. Orkar inte, vill ha resultat.
Snabba resultat..
Får bli att fasta idag med. Vill komma
ner på 55 imorn, spelar ingen roll vad som står bakom
komma-tecknet, bara det huvudsakligen är siffran 55.

Ska ta en promenad ner till affären nu och köpa hem varor åt
pappa då han inte orkar gör det när han kommer hem ikväll.
Han tror nämligen att jag har ätit all hans mat denna veckan, så
har fått slänga en del för att han inte ska misstänka något.
Har ju bara ätit 2 tomater, och lite rödlök. Samt keso.

Shit vad lite det låter nu när jag skriver ut det på en vecka.
2 tomater, en halv rödlök och ca 200 g. keso. Borde jag inte
väga lättare? Vad har jag gjort för fel..
I för sig räknas månd-
agen helt bort. Även fredagen. Dom var "vanliga dagar" nästan.

Ska hem i eftermiddag, till mamma. Till den stora fmiljen igen.
Hoppas inte dom kommer förstöra det jag nu har påbörjat.
Då jag haft problem med maten till och från blir mamma alltid
nojig såfort jag inte ska äta, såfort jag har ätit, eller när jag inte
är hungrig.
Hon ska liksom stämma av, och förhöra en och skit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0