Hej mina fina, det är lördag..

..lördag utan några festligheter för min del.
Jag är annars en rätt flitig utetjej om man säger så. Blir alltid bjuden på vip events, fester, middagar osv. Men jag ska börja tänka mer på mig¨själv och ge mig mer egentid för att uppnå mina mål - den perfekta kroppen.

Efter synden igår med revben, potatissallad osv har jag inte vågt väga mig än och klockan är nu 15.44, har heller inte ätit. Bara druckit vatten. Det finns en cola zero i kylen om det skulle krisa. Det blir den eller mat. Orkar inte med mig själv längre. Kollar mig i spegeln varannan minut och vill bara kräkas på mig själv.

Btw, killen som fick mig att öppna ögonen förra helgen, ni vet han Mac som jag berätta om? Ni som följt mig i veckan vet vad jag pratar om. Han hörde av sig igårkväll, han hade druckit och ville ligga. Tror ni jag ville det? NEJ. Inte efter att han sagt att jag gått upp i vikt. Han vill även komma hem till mig ikväll, då han också vet att jag är ensam hemma. Han får hålla sig tills jag tappat 5 kilo MINST till. Äckel är jag..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0