Ledig idag

Hej era fina.
Idag har jag bestämt att det ska bli en bättre dag. Förutom att jag vaknar upp vid 6-tiden i morse på min lediga dag då det borras och låter FÖRJÄVLIGT utanför huset/mitt rum. Hallå? JAG SOVER!?!? Människor med sympati och hjärnor får man leta länge efter idag om man ska finna dom känns det som. Blir så trött..

Jag har inte vägt mig än, vågar som sagt inte.
Men ska göra det bästa av denna dagen. Ska ta en svettig cykeltur på cykeln vi har här hemma, sedan ska jag storstäda hela huset, sen duscha, fixa mig och åka in till stan på ett gympass.

Innan mamma kommer hem ska jag vara borta från huset. Hon kan verkligen få min självkänsla och mitt självförtroende till noll på beloppet av en sekund, med en blick av henne är jag på noll. Hon kan vara så jävla elak. Så nedvöärderande och iband känns det verkligen som att hon ser ner på en.



Så som hon på bilden, så vill jag se ut. Jag vill verkligen det. Jag ska verkligen det.
Vill inte se mig själv i spegeln idag alls, jävla ångest. Jävla äckliga feta tjockis är jag.
Patetisk, fet, äckligt.

Kommentarer
Postat av: ..

sakerna du skriver hela tiden om att du vill gå ner känns bara för mycket! läste om att du hade ätit en pizza och det ska man göra ibland. Man blir inte tjock för det:P

och bilderna på bland annat din header är på personer med anorexia. Tänk till lite själv och inse hur mycket du missar när du hela tiden tänker på vad du äter.



Antagligen är du redan as small men killar gillar tjejer med lite kött på benen. Tro det eller ej men så är det.



Du är fin som du är!

2012-04-19 @ 16:36:44
Postat av: Emma

Du har antagligen hört det förut och jag förstår att det kan kännas tröttsamt men det där är alldeles för smalt. Jag kan förstå lite hur du tänker för jag har också en hel del ångest för min vikt samt fobi för fetma osv. Men jag tror INTE att du är fet och patetisk, man är inte ens patetisk för att man är fet, bara ganska ohälsosam, samma sak när man är undernärd och alldeles för smal, det är också ohälsosamt. Jag känner inte dig men jag tror absolut att du är sjukt fin precis som du är!

Kramar

2012-04-19 @ 18:21:00
URL: http://emmakkraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0