Utebliven powerwalk.

Gick på toan efter jag vägt mig och har fått min mens. HELVETE!
Är som sagt hos min pappa och han har fan inga 'tjejsaker' här om man säger så...
Fuuuuck.

Önskade att jag hade regelbunden mens istället för oregelbunden.
Löste iallafall situationen så att jag fick använda papper och gå ner till 7eleven som låg närmast.
Med tanke på att det var smått panik hann jag inte sminka till mig, tänkte "vem fan ska se mig?"

Självklart är det den skapligt snygga killen i kassan som gick/går (?) i samma fotbollslag som mitt ex.
Han vet mycket väl vem jag är. Och jag vet mycket väl vem han är, men ändå hälsar vi aldrig knappt. 
Han verkligen granskar mig, och säger "jobbigt läge" med ett äckligt flin när jag lämnar fram tampongerna lite skämmigt nästan. HATAR ATT HAN GRANSKAR MIG NÄR JAG ÄR UTAN SMINK, ÄR SÅ JÄVLA FUL DÅ VA.  

Så nu ligger jag här, i soffan framför biggest looser vilket passar mig bra och tycker synd om mig själv rent ut sagt. Nyduschad och med mensvärk. USH ÄCKELDAG!!

Vill inte röra ett finger, känner mig alltid äcklig när jag har mens, och på äckelheten får jag alltid sån jävla smärta. Då jag inte har regelbunden gör det alltid sjukt ont när den kommer, hela magen och ryggen vrider sig.. Känns det som.
Kanske är jag bara väldigt känslig just idag? Knappt ätit på två dagar, och mens på det. FUUUCK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0