Bra dag

Idag har det vart en bra dag hittils, klockan är 12 här (dagtid) och jag har vart vaken sen 7, och bara druckit två koppar te, vatten, äppelcidervinäger (1 tsk), och ätit en halv burk barnmat, cirka 25 kcl.

Jag är mer pepp än vanligt på det nyttiga, känner mig fortfarande äcklig sen gårdagens hets. Shame on me.. Ska ta en härlig pw/springtur senare ikväll med, ser fram emot det då jag skapat en ny asbra spelningslista på spotify som endast innehåller pepp-musik, träningsmusik. I love it <3

Här är en bild än så länge, på min arm.. Har gått och fixerat mig på armar och nyckelben at the moment.. Men mer bilder på¨kroppen kommer.

 
Jag gillar första bilden, jag ser helt ok smal ut där.. Men det är bara för att den är suddig, jag vet.
Ni behöver inte kritisera, jag är tjock, men jag jobbar på det.
Stay tuned for update!
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: foreversizezero

snygging!

2012-10-11 @ 13:16:55
URL: http://foreversizezero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0