Kluven

 
 
Kluven på livet.. Vill ha så mycket, men orkar inte kämpa för det.. Vill ha mer än mycket. Men vad gör jag åt det då? Jo inget..

Just nu: Sitter och äter kakor med mjölk. Läs kakor i mjölk, har tappat upp en tallrik med mjölk och hälls i massa kakor, småkakor som smakar som mariekex ni vet? Det är sjukt gott..
Men det äcklar mig samtidigt.. Jag tror ju knappast hon på bilden ovanför äter kakor..
Vill att mina piller ska komma nu!!!!!! Samma dag som jag börjar med dom ska jag väga mig och hålla er uppdaterade. Tänkte även lägga ut bilder på mig sjäv imorn. Intressant? Håll utkik!!

Hur går era dieter? Har ni något ni vill tipsa med, eller vill ni ha en tävling med mig? Man blir så sjukt mycket mer motiverad att ha någon vid sin sida som förstår och som man kan tävla emot, då kämpar man mer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0