Usa

Btw så älskar jag usa!
Dom har koffein tabletter och laxeringsmedel i mataffären för endast 30 spänn/paketet!
Så sjuukt jävla värt är det, ska köpa med mig massor askar hem, och i varje ask med koffein får man tre kartor i med sammanlagt 34 tabletter i!! I'm in heaven!
Reductil är dessutom MYCKET lättare att få tag på här än hemma i sverige, för mig var det bara att gå in på ett online-apotek och klicka hem till adressen jag har här. Dock har jag fått skriva min farbrors namn på paketet, med tanke på att jag inte är bosatt här. Men jag är hemma varje dag så kan dagligen kolla posten, och han jobbar varje dag. Så lär inte vara några konstigheter att få hem dom i smyg!
 
Dom har även bantningspiller i matäfferna, receptfritt, så har tagit kort på hyllan med olika sorter som jag ska google-plugga på, sen köpa.
Rescensioner kommer när jag börjat!! Nu ska jag träna, puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0