You suck

Pressen på att vara någon annan, någon bättre än just den du är.
- Den kommer alltid att finnas sålänge jag lever tror jag.

Min dag hittills har vart bra dock.
Ska hålla upp det såhär nu. Ska verkligen inte äta, blir äcklad när jag ser mig själv i spegeln. Jag är så jävla äcklig just nu. Klockan i usa är snart åtta på morgonen, och jag har vart ute på en härlig springtur i 45 min, och ska snart till gymmet.

Hoppas det går bra för er fina där ute, och att ni håller er uppdaterade, ikväll kan ni läsa om min hemlighet. Tanken är att min "lilla" hemlighet går att skriva flera sidor om. Så tanken är att skapa en ny kategori här på bloggen om just min hemlighet.

Magen vrider sig när jag tänker efter vad ni alla kommer få för sjuk bild utav mig.. Men stay tuned om ni vill läsa något riktigt destruktivt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0