Börja inte om du inte kan sluta.

Helvetesdag. Skulle bli ren idag efter en onyttig helg, min tanke slutade inte så bra.
Hetsätit ett wienerbröd, en kanelbulle, 5 pepparkakor och tre rutor choklad nu på cirka en kvart. Vill spy. Men kan inte.. Det vill inte komma upp, och har inget laxeringsmedel, (vet att kroppen hinner ta upp 'näringen') men att få känna sig lite lättare iallafall.
HATAR MIG SJÄLV. Det blir träning sen. Har jullov nu, hur underbart som helst. Ska spenderas på träning.
Ska sätta mig och kolla runt på olika tränings-scheman nu. Hörs sen.
Och nej, INGET mer än vatten ska möta mina läppar idag. Har sån ångest va, är så tjock.

Kommentarer
Postat av: mjts

Hej! Jag vet inte om du redan har skrivit detta i din blogg men jag undrar vad din högsta och lägsta vikt är? Kram :)

2012-01-08 @ 00:30:01
URL: http://myjourneytoskinny.blogg.se/
Postat av: Anonym

hm.. blir mest rädd när jag läser din blogg....

2012-03-06 @ 22:30:07
URL: http://fettvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0