FAIL

Killen jag skulle träffa blåste av det. Han sa att hans mamma hade yrsel och inte skulle iväg, att hon skulle vara hemma istället. Jag som hade sett fram emot att mys lite.. Antar jag är för ful för honom. Han vill ses imorn, (båda ska ut imorn) men funderar på att dissa honom då..
KARMA IS A BITCH RIIGHT?!
Inte bara där det e FAIL, jag har ätit en halv kebabrulle och tre rutor choklad.. PLUS 2 GLAS COLA. Känner mig asfet. Gråten i halsen. Powerwalk, ja, eller nej? JA. Jag tror det får bli en sån fredag, och plugga lite kanske.. Festligt eller inte? INTE..
Kan inte bestämma mig om jag är arg eller om jag är ledsen faktiskt. Jag är nog både och, och efedrinet är fortfarande slut där jag ville beställa ifrån. Någon varm-hjärtad människa som vet vart man kan beställa bra piller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0