Måndag

I helgen har jag inte vart hemma, har därför inte kunnat blogga nåt då appen konstigt nog inte kan ladda upp mina inlägg. Blir rätt trött på det.. Någon annan som har det så eller?
Iallafall. I helgen var jag hos min pappa, min mamma och pappa är skilda, så är där på helgerna ibland.
Idag har vart en bra dag..
Gymmade närmare 2h och har bara ätit 1 dl havregrynsgröt idag med lite sylt till. Mer ska det inte bli. Känner för en powerwalk efter mitt pluggande med.. Får se om den blir av eller inte, har så jävla rent ut sagt mycket i skolan nu. Går sista året nu, så det är rätt hektiskt. Inte för att jag är ett mvg-barn som aldrig 'glömmer' inlämningar eller aldrig är sjuk. Iallafall, ligger efter som ett as.
Hoppas ni fina där ute mår bra, hörs senare.. Har en del tankar att skriva av mig om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0