Never fall down, be strong, and nerver look back

Är ni rädda för att dö? Jag är inte det.
Får ni ångest att leva? Jag får det.
Skulle ni göra vad som helst för att vara lyckliga? Jag skulle inte det.


Jag är en looser, det står skrivet FAIL i min panna. Med fet stil. Ni vet synlig text.
Jag är inte rädd för att leva, har onda tankar rätt ofta. Vad är mitt liv värt när jag
inte är lycklig? När jag inte njuter av mitt liv? Det kallar jag ångest. Mitt liv är för-
namnet till ångest och smärta. Jag vet inte ens vad som skulle fylla ut mitt liv så 
jag fick njuta av ett lyckligt. Jag har ingen plan B eller en 'smit-plan' till ett lyckligt.
Att tappa tiotals kilon och känna mig lätt skulle vara en punkt, men hur lycklig är
man att ha tankarna ständigt susandes i huvudet om att du måste vara perfekt?


Men jag orkar inte alltid att vara stark. Orkar inte alltid att hålla fasaden uppe. 
Orkar inte alltid att leva i drömmen och fantasin om att vara perfekt, eller att
ens kunna försöka. Jag vet inte, hur man ska leva. Eller hur man ska lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0