05.30

Uppe med tuppen idag! Tyvärr är det inte för att jag ska träna.. 
Idag är det skolan som är prio ett, måndagar hedanefter börjar 
jag astidigt, och måste gå hemifrån 1h innan skolan börjar för att
hinna dit! Jävligt segt om ni frågar mig. Tänk om jag sskulle få för
mig att träna innan skolan någon dag, ah jo tjena då får jag gå upp 4.
Men vad som känns rätt gött är att det är måndag, nya tag och ny 
styrka om jag får kalla det så. Även om det låter löjligt! 

Planen för idag är att äta 1 lunch och ett äpple under dagen när jag
känner mig hungrig. Får se hur detta går!
!

Kommentarer
Postat av: skinnylove

tack, vad gullid du är! :) jaa, vi pratade ju ett tag, men sen försvann du :) roligt att du är tillbaka!

2011-09-05 @ 11:08:09
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0