kärlek?

mår så fruktansvärt dåligt, hatar mig själv. - vad är bra med mig?
vet ingenting som är bra med mig. - haha vad hade du förväntat dig?
håller aldrig löften, tror inte på mig själv och
klankar ändå ner på andra. Inte alla andra,
men många. - du är sämre än alla andra, fattar du?
jag mår så dåligt, det gör jag. - sluta ät?!
jag måste bli smal, jag måste kämpa. - sätt igång då lata tjockis, vad väntar du på?
ingen kommer vilja ha mig när jag inte själv
ens står ut med spegelbilden. - ingen kille skulle hålla din hand på stan om du inte blir smal!!
idag är jag låg, orkar inte. tänkt massa på mitt x. - han lämna dig för du är fet.
Har inte orkat träna, har ätit godis och glass. - äckel, sluta ät!!
jag vet att jag är äcklig, hatar att självdiciplinen och
straffen inte blir hårdare. måste bli mer hård, sätta
upp mål, göra tränings-scheman samt kost. - har du inte gjort det än? patetisk är du.
vill vara smal, älskad, vacker och smart.. - du har mycket att ta tag i..
smal, älskad, vacker, smart.. smal älskad, vacker, smart.. - haha, lycka till tjockis...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0