SUNNY BEACH!

Förlåt för dålig uppdatering, har sovit hos en vän/tillbringat hela dagen med henne...

...men vi hade fullt upp att boka en sista minuten resa! Till Sunny beach blev det, hur underbart är inte det då? 
Nu kommer jag vilja fasta tills dagen vi åker! Vi åker om exakt en vecka.. Känner mig så jävla
tjock dock.. Fast min kompis är cirka 10 cm kortare än mig och väger typ 75 skulle jag kunna
chansa på. Utan att överdriva. Så det känns ändå bättre än motsatt situation. Men spelar ingen roll
kommer ändå känna mig som en flodhäst.

Kommentarer
Postat av: a*

så roligt att du börjat uppdatera igen! tycker om din blogg!

2011-09-07 @ 23:05:10
URL: http://serpentsaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0