-1,1 kg sen igår. Även om jag inte rörde p...

img_0187 (MMS)

-1,1 kg sen igår. Även om jag inte rörde på mig. Maten jag la upp på bild igår åt jag två tuggor av, kändes bara äckligt att äta. Ni vet när det inte ens smakar gott? Usch. Kan inte minnas senast jag vägde runt 56, har alltid pendlat mellan 57-60.. Känner mig lätt, känner mig stark. Jag ska ner på 50 minst, så är det.  Min syster kommer förbi sen på filmkväll. Har smått panik. Vad ska jag äta? Och kommer jag klara att stå emot godis osv? Gaah. Ångest. Min mensvärk är heller inte bättre. Sugig dag. Stay tuned, uppdaterar sen igen <3


Kommentarer
Postat av: J

Grattis! :D

Du ska vara stolt och jäkligt nöjd!

You go girl!

2012-04-13 @ 11:40:05
URL: http://tjocktjocktjock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0