18.53

Ligger fortfarande i sängen.
Har fortfarande inte ätit, funderar på att väga mig. Ligger och lipar så känslig jag är nu.
Lyssnar på melissa horn och väntar på miraklerna som verkar vara långt borta när jag ser min äckliga spegelbild. Läst era fina bloggar i timmar, massa thinspo och har bara glott och dräglat över alla snygga smala perfekta tjejer. Jag vill också vara där, nu..

... istället ligger jag här, fet och patetisk. Just vad jag är bra på. Kan inte plugga, orkar inte träna, orkar ingenting. Orkar tydligen bara lipa, och lyssna på tragisk musik. patetiska äckliga fan är jag

Har druckit 1,5 liter vatten, och ätit 4 bantningspiller. Känns nästan som att det gör ont i hjärtat. Som att hjärtat bultar och klappar, skriker och bara vill hoppa ut från min kropp. Svettas gör jag med fastän jag ligger så gott som naken. Får jag hjärtattack nu gör det ingenting, så illa är det. Har inget att leva för. Inga drömmar, ingen kärlek, ingenting.

Såfort det har mörknat ute ska jag röka weed, rullade en förut. ni ser ju hur patetisk jag är, röker på för mig själv i hopp om att må bättre och bli lugnare. I min ensamhet. Innan var det en partygrej, en social grej, nu gör jag det när jag mår dåligt. fan vad patetisk jag är, jag vet ju med mig själv att jag mest blit nojig utav det



Kommentarer
Postat av: Little J

Vad äter du för bantningspiller? :)

2012-04-14 @ 20:02:00
URL: http://minimalistic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0