55 dagar.

Jag har panik, och jag ska satsa hårt nu.
Jag är tjock. Jag är tjockast i världen, feetast i världen.
Jag tar studenten om exkt 55 dagar.
Jag ska väga under 50. Det ska jag. Blod svett och tårar, here i come.

Jag låg med Mac igår, och vi har inte legat med varann på tre månader.. 
(Vi är ett typ utav kk-par, men han har haft upptäckningsfärdi thailand i cirka två månader)
Han: Åh vad skön du är.
Jag: Nej, sluta det är jag inte alls..
Han: *smeker mig över magen och höften*
Jag: Tystnad och njuter.
Han: Har du gått upp i vikt?

TACK SÅ JÄVLA MYCKET. NU fick jg det bekräftat. Jag skäms så.
Tittar besatt på thinspo videor och är allmänt desperat.

Balen och studenten närmar sig med stormsteg. JAG MÅSTE BLI SMAL, JAG SKA BLI SMAL.


Kommentarer
Postat av: J

Jag hejar på dig! Önskar att jag kunde få liiiiite av din motivation kan jag ju säga.

Lycka till <3

2012-04-10 @ 12:02:05
URL: http://tjocktjocktjock.blogg.se/
Postat av: Little J

Vilket as! Så säger man väl inte heller!!!

2012-04-10 @ 16:49:16
URL: http://minimalistic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0