Är hemma idag.

När jag vaknade var jag helt skakig i benen. Mådde illa och kände mig bara väldigt svag.
Jag åt frukost för att det skulle bli bättre. Vilket inte funka då jag knappt åt något.
Det blev 1 dl havregynsgröt med lite sylt - 150 kcl.

Funderar på att ta en vanilj glass-strut också för att få i mig lite socker. (Tränar ju ändå bort kalorierna sen)..
Fast jag vet inte, är det värt det eller inte? Jag kunde knappt få i mig gröten, var äcklad av det liksom. Kändes som jag tvång-matade mig själv nästan, för jag inte alls var sugen egentligen, behöver bara få i mig något för att inte må såhär, om jag ska orka träna sen.

Fan, vad jobbigt detta är. Jag vill kunna hoppa över alla mål utan att behöva må dåligt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0