Fick besök...

Min kompis vet att jag ska vara ensam nu en vecka.. Då passar man att besöka.
Då blir det genast roligare att träffas, förstår inte grejen?
Har frågt henne hur lääänge som helst om hon kan ses, sen dyker hon upp när det "passar henne" utan att ha frågat mig..... JAG HADE PLANER ATT TRÄNA.
Så jag var inte glad att ha henne här.

Hon bidrog till en utebliven powerwalk igårkväll.
Hon sov även över, och ligger fortfarande och sover (?????!!!!)
Jag vill till gymmet NU NU NU.
Väcker henne snart och säger som det är, att jag har planer idag och att hon borde pallra sig hem.

Ni får tycka att jag låter självisk just nu, men det är så jag känner.
Har iallafall inte ätit något idag, och ska snart väga mig. NÄR KOSSAN HAR GÅTT.
Hehe. (Nej, ni som undrar, hon är inte min bästa vän och har aldrig vart. hon är en sån som kommer och går)

Talk to you later!
Och ni fina där ute, stay strong <3


Kommentarer
Postat av: a*

Haha känner detsamma ibland när vänner kommer och när man inte riktigt har tid. Man vill ju inte vara elak och be dom att dra, även fast man gärna vill det.

2012-04-11 @ 23:22:06
URL: http://serpentsaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0