Förlåt för det kassa mobil-bloggandet. Tex...

img_7586 (MMS)

Förlåt för det kassa mobil-bloggandet. Texten blir så ful och kompakt när man skriver från telen. Men iallafall. Idag är ångesten någorlunda okej. Jag gymmade bort över 1500 kcl. Cyklade i 95 minuter som ni kan se. Kände mig duktig! Var på gymmet i nästan tre timmar. Magen känns platt, och jag har ätit sallad och pytte lite ris. Samt en cola light burk. Så ligger väldigt mycket minus på kalorierna, vilket gör mig glad. Ska träna lika hårt imorgon. Kanske väger mig imorgon med. Känner mig så ful, och stor såfort jag ställer mig vid en spegel dock.  Läste era fina bloggar förut och blir så pepp, och vi kommer klara det. Varje dag räknas. Stay strong, hörs imorn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0