Fredg 19.18

Helvetesdag, helvetesfredag.
Min syster är här, och har idag ätit 1 sockerkaksbit, och fem revbens'raddor' om ni fattar? Och tre matskedar potatissallad.  Vill spy, fick dessutom magras då jag inte ätit något direkt sen i måndags, så det kunde inte hållas inne nu antagligen. Allt fett blev som en chock, och det gicllar jag i för sig, att magen och kroppen reagerar.

Jag köpte inget godis iallafall, ska inte äta något mer ikväll, bara dricka vatten. Vatten är det enda rena som kommer få röra mina läppar idag. Vill bara lägga mig i sängen och DÖ bokstavligt talat. Vill inte ens väga mig imorn. Min dag har överskridit 100 kcl så det ryker om det. Ångest. Vill ta en promenad snart, ska se om min syster vill.

FAN FAN FAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0