Sorry för många updates

Men är så fruktansvärt rastlös och vet inte vart jag ska ta vägen.
Kikade in och såg att jag inte är den enda som ätit glass och digestivekex idag.
Det känns skönt att 'alla' felar ibland, inte bara jag. Men jag tycker ändå synd om oss.
Hoppas på en mycket bättre dag imorgon och att jag orkar att gå en promenad ikväll...

Jag har en kille efter mig.. Vi har träffats två gånger ute, men alltid vetat vilka vi är om man säger så, men aldrig setts "på riktigt" förrän dom två gångerna ute. Iallafall..
Han smsar varje dag och undrar om vi kan ses, utan överdrift!!! Han skriver verkligen varje dag och frågar om jag har tid. Och inte för att vara sån, men vem fan orkar med en sådan människa?! Jag blir mest bara arg. Vet inte hur ni känner om sådana killar.. Men jag gillar det inte!!
Och det jag också undrar över är ifall han inte fattar att jag INTE vill ses? Alltså, hade jag vart i hans skor och fått bortförklaringar varje dag under tre veckors tid hade jag för det första skämts ihjäl, för det andra chillat med smsen och förfrågningar, eller kanske till och med för det tredje slutat höra av mig!!

Förstår mig verkligen inte på människor ibland..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0