Jag vill spy

Let's face it.
Jag är inte perfekt, det är därför jag har denna bloggen om jag inte minns fel. Här vill jag bli accepterad precis som jag är, eller, jag vet att jag inte kommer att bli accepterad som den jag är.
-MEN! Jag kan med och skriva mina synder och mitt tragiska liv med en skyddsmantel. Här känner jag mig osynlig, vitt på svart, ingen vet vem jag är.

Just nu är jag i USA, klockan är ungefär 5 på eftermiddagen. Jag bor hos en familj jag knappt känner, (min pappas kusin rättare sagt), men känner dom knappt. Ska vara här i ett halvår, har vart här i en vecka och har redan panik. Känner jag mig rätt kommer jag boka om biljetten och sticka hem snart.

Nog om USA och familjen jag bor hos. (Än på ett tag)
Klockan är strax efter middagstid, och jag lider. Jag lider som in i helvete. Jag har syndat, åt två portioner med pasta vid middagen. Sen när familjen stack iväg och kollade på killens fotbollsmatch slet jag upp frysen och skaferiet och började hetsa. Som om jag aldrig i hela mitt liv sett godsaker. Har hetsätit varje dag snart i en vecka.
Vill spy, men det går inte. HUR BÄR NI SOM SPYR ER ÅT EGENTLIGEN? HELVETE VAD KRÅNGLIGT DET SKA VARA ATT FÅ UPP SKITEN!?!?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0